TT FM
Image default
Management

Own business ideas from home

 

Eigen bedrijfsidee aan huis

Welzijn van dieren

De pandemie heeft veel mensen gedwongen in quarantaine te gaan en meer tijd van huis weg te zijn. Eenzaamheid heeft het afgelopen jaar meer Amerikanen ertoe aangezet om huisdieren te adopteren. Volgens de ASPCA heeft één op de vijf mensen tussen mei 2020 en mei 2021 een hond of kat geadopteerd.

 

De toename van het aantal huisdieren dat wordt geadopteerd heeft geleid tot een dramatische stijging van de uitgaven voor huisdieren. De uitgaven voor huisdieren stegen in dezelfde periode van 97,1 miljard dollar naar 103,6 miljard dollar, zo ontdekte de American Pet Products Association (APPA).

 

Er is een grote vraag naar dierverzorgingsdiensten zoals verzorging, wandelen, training en zelfs voeding. Deze vraag biedt veel kansen voor nieuwe ondernemers om de online huisdierenindustrie te betreden.

 

Er zijn online winkels gewijd aan huisdieren, zoals: Tuft en Pawen Chewy. Zelfs online platforms zoals Watchdog Labs helpen huisdiereigenaren het beste voer voor hun harige metgezellen te vinden.

 

Er is zelfs iets om diegenen te helpen die hun metgezellen hebben verloren. Sommige websites kunnen rouwende huisdier ouders verwijzen naar: Counseling and Treatment Services. Bedrijven zoals Eterneva kunnen in het lab diamanten laten groeien uit de as van uw overleden huisdier.

 

Producten en diensten voor uithoudingsvermogen.

Volgens marktonderzoek uitgevoerd door NYU Stern groeien “producten die gericht zijn op duurzaamheid 7,1 keer sneller dan niet-duurzame producten”. Vandaag zijn meer en meer mensen zich bewust van de milieu-impact van hun handelingen, waardoor hun winkelgedrag verandert.

 

Uit GWI-marktonderzoek bleek dat meer dan 50% van de klanten gerecycleerde of afgeprijsde verpakkingen wil (en nog steeds wil). Ook bleek dat 48% meer betaalbare groene goederen wil. Daarnaast wil 44% van de klanten meer natuurlijke producten.

 

Ondernemers kunnen online groene diensten aanbieden. Bijvoorbeeld, digitale marketing of reclame bedrijven richten zich op groene industrieën en groene economieën. Nieuwe ondernemers kunnen eco-vriendelijke online retail bedrijven bouwen.

 

Vergeet niet dat nieuwe bedrijven de duurzaamheidsindustrie hebben overspoeld, waardoor het voor klanten moeilijk is om te navigeren. Dit stelt nieuwe ondernemers in staat om educatieve diensten te creëren om deze klanten te helpen.

 

Baby’s en Ouderschap

Een andere bloeiende online business is de ouderschap en baby industrie. Ouders geven veel geld uit om voor hun kinderen te winkelen, zo ontdekte de NPD. De organisatie merkte op dat de industrie in 2020 7,35 miljard dollar opleverde.

 

In 2020 gaven ouders 587,5 miljoen dollar uit aan veiligheidsproducten voor hun kinderen. In vergelijking met 2019 is dit bedrag met 35% gestegen. Deze producten omvatten babydeuren en andere gezondheids- en verzorgingsproducten.

 

De verkoop van baby- en kindermeubilair steeg ook met 17% ten opzichte van 2019 ($952,1 miljoen). Tot de topverkopers behoren babymeubelen, kinderbedden en kinderbedden.

 

Ouders gaven ook $963,6 miljoen uit aan producten om hun kinderen tevreden te houden. Dit omvat schommels en stoelen/bodyguards.

 

Verzorgingsproducten voor mannen.

De schoonheidsindustrie is altijd een bloeiende industrie geweest. De meeste mensen zouden denken dat de belangrijkste klanten in deze sector vrouwen zijn. Maar de belangrijkste omzetgroei in deze sector kwam van producten die gericht zijn op mannelijke klanten.

 

Allied Market Research ontdekte dat de verzorgingsindustrie voor mannen “de afgelopen tien jaar exponentieel is gegroeid en naar verwachting in 2022 een bedrag van 166 miljard dollar zal bereiken.”

 

Volgens CBS News heeft wereldwijd onderzoeksbureau Mintel ontdekt dat de meerderheid van de Gen Z-mannen in de VS genderneutrale schoonheidsproducten willen. Ze geven ook niet om producten die verpakt zijn in standaard mannenkleuren.

 

“Negen procent van de Gen Z-mannen zegt dat ze een vorm van lichte make-up gebruiken, of het nu een getinte moisturizer, BB crème of CC (kleurcorrigerende) crème is,” aldus het rapport.

 

Er is een groeiende vraag naar veiligere, niet-toxische schoonheidsproducten. Volgens een rapport van Brand Essence zal de “schone” schoonheidsindustrie naar verwachting groeien van 5,4 miljard dollar in 2020 tot 11,6 miljard dollar in 2027.

 

Deze trend betekent dat nieuwe ondernemers lacunes in de markt kunnen opvullen. Een online bedrijf in de schoonheidsindustrie kan een online winkel zijn die gespecialiseerd is in verzorgingsproducten voor mannen of schone schoonheidsproducten.

 

 

business management 

vacatures

https://auto-verkopen-belgie.com/nl/pagination/30.html

 

https://www.newbusinessmanagement.com/